Körbefotóztuk a sokáig titkolt, egyetlen példányban gyártott első kombi BMW M3-at
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
Az utolsó belsőégésű motoros 718-as sorozat csúcsmodelljének alaposan megkérik az árát.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
Ebből a különleges kivitelű 960-as Volvóból nagyon kevés példány készült.
Gyönyörű vonalvezetés, egyedi fényezés, semmi máshoz nem fogható hangulat – mutatunk egy patinásan gyönyörű régi BMW sportkupét.
A látványos megjelenésű és szuperkönnyű ikonikus sportkocsi egészen a 60-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A 3 literes 6 hengeres motorban találtak még 210 eddig szunnyadó lóerőt.
Régimódi külső, alacsony tömeg, erős motor és kézi váltó - ez ennek a 911-esnek a receptje.
Az egyedi külsejű és igen komoly teljesítményű sportkupéból ez az egyetlen példány készült.
A normál mellett immár a kupés hangulatú felfrissített GLE is kapható hazánkban, akár 100 kilométert meghaladó elektromos hatótávval.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
A patinás japán sportkocsi eddig alig több mint 30 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A bajor gyártó kínálatában eddig még sosem volt ennyire erős sorozatgyártású soros 6 hengeres motor.
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
A nemrégiben debütált CX-60 nagytestvére még az idén fel fog tűnni a színen.
Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.
A puttonyos BMW M3 500 lóerő feletti teljesítménye igen komoly tempót tesz lehetővé.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
Az M4 CSL több szempontból is igen különleges járgány, a hátsó lámpatestei pedig konkrétan világújdonságnak számítanak.